מחיקת מידע משתמש

מדריך המסביר את האפשוריות למחיקת מידע אודותי כמשתמש.ת

רון מדאר הלוי avatar
נכתב על ידי רון מדאר הלוי
עודכן לפני יותר משבוע

אחד מהערכים המרכזיים שלנו בפמילי-ביז זה הגנת הפרטיות והמידע אודות המשתמשים שלנו.

מעבר לכך שאנו מחויבים עפ״י הרגולציה של רשות לניירות ערך כחלק מהבנקאות הפתוחה וחוק שירות מידע פיננסי להנחיות מחמירות לשמירה על המידע והפרטיות של המשתמשים שלנו, אנו נוקטים פעולות נוספות על מנת לאפשר לנו ולך לשמור על המידע ברמה הגבוהה ביותר.


כחלק מהרצון שלנו לאפשר למשתמשים להסיר מידע אודותיהם באפליקציה קיימות מספר אפשרויות להסרת המידע מהמערכות של פמילי-ביז:

מחיקת כלל המידע באופן מלא:

כדי למחוק את המידע באופן מלא, עלייך למחוק את החשבון שלך.

** חשוב להדגיש כי מחיקת האפליקציה איננה מוחקת את החשבון ולכן לא מוחקת את המידע והמשך איסוף המידע עבורך מהגופים הפיננסים השונים.

למחיקת החשבון ניתן לעבור למדריך מחיקת משתמש - לינק

חשוב להדגיש כי המחיקה היא מוחלטת, כלומר כלל הנתונים המשויכים לחשבון ימחקו, פעולה זו לא ניתנת לשחזור.


מחיקת מידע אודות בנק/אשראי:

כדי להסיר מידע המגיע מבנק או חברת כרטיסי אשראי, כל שעלייך לעשות זה להסיר את החיבור בין פמילי-ביז לבנק או חברת כרטיסי האשראי, ניתן לעשות זאת דרך אפליקציית פמילי-ביז.

הסרת חיבור דרך אפליקציית פמילי-ביז:

  1. להיכנס לחשבון שלך באפליקציה

  2. ללחוץ על התפריט ״עוד״ בתחתית המסך

  3. לבחור את האזור האישי

  4. ללחוץ ״חשבונות בנק ואשראי״

  5. ללחוץ על ״הסרת חשבון״

  6. ולחיצה על ״אישור״

הסרת החיבור תבטל את הרשאת המידע מול הבנק או חברת כרטיסי האשראי. במידה ותרצו תוכלו להשיב את החיבור ולייצר הסכמה וחיבור מחדש.

חשוב: העברת חשבון בנק או כרטיס אשראי לסטטוס לא פעיל, לא מוחקת את המידע.

העברה לסטטוס "לא פעיל" מעביר את החשבון למצב "נסתר" בו הנתונים יימשכו אך לא יוצגו באפליקציה.

אנו ממליצים להתעדכן במדיניות הפרטיות שלנו: לינק

ונשמח לענות על כל שאלה בצ'אט באפליקציה או במייל: [email protected]

האם קיבלת תשובה לשאלתך?