בנק ידני

כיצד ניתן להשתמש באפליקציה בלי לחבר בנק ואשראי

רון מדאר הלוי avatar
נכתב על ידי רון מדאר הלוי
עודכן לפני יותר משבוע

מה זה בנק ידני?

אמל"ק 📚 :

השימוש בבנק הידני מתנהל באופן דומה לטבלת אקסל, כל הוצאה/הכנסה ניתן להזין ידנית וכך לעקוב אחר ההוצאות/ההכנסות. היתרון הגדול שכל התנועות שתכניסו לבנק הידני יסתנכרנו עם עמוד היעדים ויאפשרו לכם/ן לעקוב ולנהל את התקציב החודשי בהצלחה.

🏦 שימוש בבנק הידני למשתמשים/ות שלא רוצים להכניס את פרטי הבנק/אשראי שלהם/ן

השימוש בבנק הידני מתנהג באופן דומה לטבלת אקסל. כל פעם שיש הוצאה/הכנסה ניתן להזין אותה באופן ידני וכך לעקוב אחר ההוצאות/ההכנסות שלכם/ן. היתרון הגדול שכל התנועות שתכניסו לבנק הידני יסתנכרנו עם עמוד היעדים ויאפשרו לכם/ן לעקוב ולנהל את התזרים החודשי שלכם/ן בהצלחה.

🧮 שימוש בבנק הידני עבור משתמשים/ות שחיברו את חשבון/ות הבנק/אשראי ומעוניינים לעקוב אחר שימוש בכסף מזומן

במידה ואתם/ן עושים שימוש בכסף מזומן ורוצים לנהל מעקב גם אחריו ניתן להזין את ההוצאות/הכנסות בבנק הידני והתנועות ייכנסו למעקב בעמוד היעדים

🔍 איפה הבנק הידני באפליקציה?

בנק הידני מוצג אוטומטית בתחילת השימוש באפליקציה כחלק מחשבונות הבנק. במידה והסרתם אותו ותרצו להחזיר ניתן למצוא אותו בתפריט "עוד" > חשבונות בנק ואשראי > לחיצה על הפלוס הכחול להוספת בנק > בחירה בבנק הידני- אייקון תכלת עם ציור של בנק.

✍️ איך עושים בו שימוש?

לוחצים על כפתור ה + הכחול בתחתית המסך להוספת תנועה חדשה > בחלק העליון של המסך אפשר לבחור אם רוצים להוסיף הוצאה או הכנסה > מזינים את כל פרטי התנועה > לוחצים על הכפתור "שמירת נתונים" בתחתית המסך > התנועה נשמרת ומחושבת גם בדף היעדים.

💡 טיפ

כדי להצליח לעקוב ונהל את התקציב החודשי שלכם/ן בצורה האופטימלית מומלץ להגדיר את דף היעדים/התקציב החודשי.


במידה ויש לך שאלה נוספת תמיד ניתן לפנות אלינו דרך כתובת המייל שלנו והצ׳ט באפליקציה🙂
[email protected]

האם קיבלת תשובה לשאלתך?