במידה ושכחתם את פרטי הכניסה לבנק תוכלו בפשטות לשחזר את פרטי הכניסה ולהוסיף את הבנק לאפליקציית FamilyBiz
צירפנו כאן לינק שיפנה אתכם ישירות לעמוד שחזור פרטי הזיהוי באתר בנק מזרחי:
https://www.mizrahi-tefahot.co.il/
עליכם לבחור את האפשרות המבוקשת: שכחתי סיסמה
אנחנו ממליצים לעדכן את הסיסמא אחת לחודשיים שלושה
יש למלא את כל הפרטים הנדרשים, ולאחר מכן ללחוץ על "אישור".
שעות פעילות השירות הטלפוני:
ימים א' עד ה' משעה 08:00 עד שעה 20:00, ימי ו' וערבי חג משעה 08:00 עד שעה 13:00.
במקרים דחופים מחוץ לשעות הפעילות, ניתן לחייג למוקד התמיכה הטכנית 03-6011000.
שעות פעילות:
ימים א' עד ה' בכל שעות היממה, ימי ו' משעה 08:00 עד שעה 13:00.
מספר טלפון למתקשרים מחו"ל: 972-76-8048860.
יש לבחור באפשרות של קבלת קוד אימות בהודעה קולית, לאחר מכן המערכת תתקשר ותמסור לך את קוד האימות.
לתשומת לבכם
ההדרכה והחומרים מאתר בנק מזרחי טפחות וניתן להתעדכן באופן שוטף אחר ההנחיות והשלבים אשר יכולים להשתנות מפעם לפעם באתר הבנק