כל האוספים
שאלות נפוצות
לא הצלחתי לחבר את חשבון הבנק! מה עליי לעשות ?
לא הצלחתי לחבר את חשבון הבנק! מה עליי לעשות ?

ריכזנו עבורכם מספר דרכים לפתרון בעיית חיבור חשבונות

אוריה אוליבקוביץ avatar
נכתב על ידי אוריה אוליבקוביץ
עודכן לפני יותר משבוע

ניסיתים לחבר את חשבון הבנק או האשראי ונתקלתם בשגיאה ריכזנו מספר פתרונות אפשריים:

אמל"ק📚:

ישנן מספר סיבות בגללן החיבור מול הבנק או חברת האשראי עלול להיכשל. להלן מספר פעולות שיכולות לפתור את הבעיה:

  • החלפת דפדפן ברירת המחדל.

  • הזנת ת.ז. של בן/בת זוג איתם מנוהל החשבון.

  • בחירה בחיבור חשבונות שקליים בלבד.

  • שינוי מצב תאורת המסך מ- darkmode ל- lightmode.

החלפת דפדפן - ייתכן שהבנק/האשראי אותו ניסית לחבר לא תומך בדפדפן ברירת המחדל המוגדל על מכשירך. יש לנסות להחליף את דפדפן ברירת המחדל ולנסות לחבר שוב את הבנק או האשראי. לאחר החיבור ניתן להשיב לדפדפן ברירת המחדל המועדף עלייך.

מדריך החלפת דפדפן iOS:

כניסה למסך ההגדרות (Settings) במכשיר > הקשה על הכרטיסיה של אפליקציית הדפדפן > הקשה על יישום ברירת המחדל לדפדפן > מכאן יש לבחור את דפדפן האינטרנט שאיננו מוגדר כעת כדפדפן ברירת מחדל.

מדריך החלפת דפדפן Android:

כניסה לאפליקציית ההגדרות (Settings) בטלפון האנדרואיד > הקש על הכרטיסייה "אפליקציות" > בחירה באפליקציות ברירת מחדל (במידה ואין אפשרות כזו, יש להקיש על שלוש הנקודות האנכיות בפינה השמאלית העליונה) > הקשה על אפליקציית דפדפן > מכאן יש לבחור את דפדפן האינטרנט שאיננו מוגדר כעת כדפדפן ברירת מחדל.


מנהלים חשבון משותף? - במצב שפרטי הכניסה איתם אתם נכנסים לאתר/אפליקציית הבנק/האשראי משוייכים לת.ז אחרת (לדוג׳ של בן/בת הזוג) הבנק יסרב למתן ההסכמה ולא יסביר מדוע. במצב כזה יש להפיק דוח נוסף ובתהליך ההזדהות הראשוני בעמוד שם שזנת (שם פרטי ומשפחה) יש להזין את תעודת הזהות של בן/בת הזוג השותפים איתכם בחשבון.


קיימים ברשותכם חשבונות נוספים שאינם שקליים? - במקרים חריגים, מידה וקיימים חשבונות מט"ח בחשבונכם, בעת המעבר לאתר הבנק יש לבחור לחבר את חשבון העו"ש השקלי בלבד. במצב כזה יש להמשיך את התהליך ללא חשבונות המט״ח ולדווח לנו כדי שנוכל לסייע בתהליך ולפתור זאת מול הבנק.


חיבור חשבון עם משכנתא בלבד - נכון לשלב זה, רפורמת הבנקאות הפתוחה איננה מאפשרת גישה לצפיה בחשבונות בנק שאין בהם חשבונות עו״שׁ לדוג׳ חשבונות שיש בהם רק משכנתא. ברגע שתתאפשר גישה לנתונים אלו נדאג לעדכן אתכם :)


חיבור חשבון עסקי - נכון לשלב זה, רפורמת הבנקאות הפתוחה איננה מאפשרת גישה לצפיה בחשבונות בנק עסקיים. ברגע שתתאפשר גישה לנתונים אלו נדאג לעדכן אתכם :)


הטלפון מוגדר על מצב dark-mode? - רקע שחור מסתיר שדות נדרשים בחלק מתהליכי החיבור עם בנקים/חברות אשראי. החליפו ל- light mode לטובת החיבור, לאחר מכן תוכלו להשיב ל- dark-mode.


במידה ויש לך שאלה נוספת תמיד ניתן לפנות אלינו דרך כתובת המייל שלנו והצ׳ט באפליקציה 🙂
[email protected]

האם קיבלת תשובה לשאלתך?