כל האוספים
פיצ'רים ואופן שימוש באפליקציה
משיכת מוצרים ביטוחיים ופנסיונים (פנסיה, גמל להשקעה וקרן השתלמות)
משיכת מוצרים ביטוחיים ופנסיונים (פנסיה, גמל להשקעה וקרן השתלמות)

איך מושכים את המוצרים הפנסיונים והביטוחיים לאפליקציה

רון מדאר הלוי avatar
נכתב על ידי רון מדאר הלוי
עודכן לפני יותר משבוע

למה כדאי לנו למשוך את הביטוחים והפנסיות? ואיך עושים את זה?

אמל"ק📚 :

משיכת הביטוחים והפנסיות לאפליקציה מאפשרת להתעדכן באופן שוטף לגבי מצב המוצרים הנמצאים ברשותכם, במידה ויש מה לשפר במוצרים הקיימים נדאג לעדכן אתכם על כך 😃

☂️ למה כדאי למשוך את הביטוחים והפנסיות?

כדאי למשוך את הביטוחים והפנסיות ולהתעדכן באופן שוטף לגבי מצב המוצרים הביטוחיים והפנסיונים -(פנסיה, גמל וקרנות השתלמות) , על מנת לקבל התראות המראות מתי אפשר לשפר את התנאים. המשמעות של כך היא - חיסכון של עשרות עד מאות אלפי שקלים עד גיל פרישה

🛡️ איך מושכים את הביטוחים?

נכנסים לעמוד הביטוחים בתפריט > כפתור + (באמצע המסך) "משיכה ואיסוף הביטוחים שלי" > הזנת פרטים והשלמת תהליך המשיכה > נתוני הביטוח יוצגו תוך מספר רגעים מרגע סיום התהליך.

🤔 איך מושכים את המוצרים הפנסיונים?

כניסה לעמוד "פנסיה" (בתחתית המסך) > כפתור כחול "חבר" (בתחתית המסך) > הזנת פרטים והשלמת תהליך המשיכה > נתוני הפנסיה והגמל יוצגו עד שלושה ימים מרגע סיום התהליך.

👫 האם גם בן/ת זוג יכול/ה למשוך את הפנסיות והביטוחים לאפליקציה?

מטעמי אבטחת מידע, כל משתמש יכול למשוך את התיק הפנסיוני והביטוחי שלו רק דרך הטלפון שלו. כלומר בן או בת זוג לא יכולים למשוך אחד לשניה את הנתונים, גם אם הם מחוברים ביחד לאפליקציה כל אחד מהם יצטרך למשוך מהטלפון האישי שלו.

במידה וצירפתם את בן/ת זוג לאפליקציה גם הם יוכלו למשוך את הפנסיות והביטוחים דרך הטלפון שלהם, ככה תוכלו לראות תמונה מלאה של כל המוצרים אותם אתם מחזיקים, וכמובן לקבל התראות במידה ויש מה לשפר.


במידה ויש לך שאלה נוספת תמיד ניתן לפנות אלינו דרך כתובת המייל שלנו והצ׳ט באפליקציה🙂
[email protected]

האם קיבלת תשובה לשאלתך?