ישנן מספר סיבות לכך שהמערכת לא הצליחה לחבר את החשבון שלך.

  1. פרטי התחברות לא נכונים | Invalid login or password - הסיסמה ושם המשתמש באמצעותם ניסית להתחבר לא תואמים לפרטים שאתה מזין באתר הבנק/חברת האשראי.
    מה עושים?
    * נכנסים לאתר הבנק/חברת האשראי ומנסים להתחבר עם פרטי ההזדהות המוכרים. כאן אפשר למצוא מדריכים לשיחזור פרטי זיהוי
    * הצלחת? מנסים שוב לחבר את האפליקציה לחשבון הבנק/אשראי.
    טיפ: בגלל שהמקלדת בטלפון קטנה לעיתים לוחצים על הכפתורים הלא נכונים, לכן, אנחנו מציעים לכתוב את שם המשתמש והסיסמה במקום אחר באפליקציה ואז לעשות גזור והדבק למסך ההתחברות באפליקציה.

    קיבלת שגיאה שכבר השתמשתם בחשבון הזה?

    לא הצלחת? אפשר לפנות אלינו בצ'ט.

  2. ,תקלה באתר הבנק/האשראי | provider error - בתקלה זו צריך לסגור ולפתוח את האפליקציה ולנסות להתחבר שוב לאחר כמה דק. אם הבעיה עדין קיימת ניתן לנסות להתחבר לאחר כמה שעות או לפנות אלינו בצ'ט.

  3. אימות דו שלבי

    *רלוונטי לבנקים: הבינלאומי הראשון, אוצר החייל ומסד (קבוצת הבנקים של הבינלאומי) ולחלק מחברות כרטיסי האשראי

    מה זה אימות דו שלבי? התחברות לחשבון הבנק באמצעות אימות דו שלבי.

    לדוגמה: בכניסה לחשבון הבנק תצטרכו להזין את סיסמה הקבועה שלכם.ן לכניסה לחשבון ולאחר מכן סיסמה חד פעמית שתשלח אלכם.ן לנייד בהודעת SMS.
    כאן תמצאו מדריך מקיף על אימות דו-שלבי, למה ואיך להסיר אותו לטובת השימוש באפליקציה.

האם מצאת את התשובה שלך?