לאחרונה נתקלנו בקשיים רבים לעבוד עם בנק יהב.

הבנק הרים עלינו קשיים (בשונה משאר הבנקים) ולכן למרות מאמצנו להסדיר את התהליכים הנדרשים עם הבנק, קיבלנו מענה קר וללא רצון לעבוד יחד מעובדי הבנק.


לצערנו בשלב זה אנחנו מפסיקים לתמוך בבנק יהב עד להסדרת הנושא איתם.

אנחנו מזמינים את המשתמשים שלנו לפנות לבנק ולציין בפניהם כי בשונה משאר הבנקים שאנחנו עובדים בפמילי ביז, בנק יהב הוא היחידי שמונע מהלקוחות שלו לעשות שימוש באפליקציה.

אנחנו מקווים שנגיע להבנות עם בנק יהב, ובנתיים ניתן להוסיף את כרטיסי האשראי (גם של בנק יהב) וכך לנהל בצורה יחסית מלאה גם את הוצאות האשראי, הביטוחים, הפנסיות ועוד. את שאר הנתונים יהיה אפשר להשלים באופן ידני ממש בקרוב שאפשרות של הזנת תנועות ידניות תעלה לשימוש באפליקציה.

חשוב לציין שאנחנו בקשר עם בנק ישראל לקראת נושא הבנקאות הפתוחה שאנחנו חלק ממנו, כאשר הבנקאות הפתוחה תגיע לישראל בנק יהב יהיה מוכרח לעבוד אתנו לפי החקיקה והגדרת בנק ישראל.

ניתן לקרוא על הבנקאות הפתוחה בלינק הבא.

לכל שאלה בנושא נשמח לענות ולסייע כתובת המייל שלנו:

[email protected]

האם מצאת את התשובה שלך?